Ό,τι καλύτερο για την υγεία σου

Δυσανεξία στη λακτόζη κατά την εγκυμοσύνη

-στη-λακτόζη-κατά-την-εγκυμοσύνη-1.jpg

Το ασβέστιο δε χαρίζει μόνο υγιή δόντια και δυνατά οστά, συμμετέχει ταυτόχρονα στη ρύθμιση της κυκλοφορίας του αίματος, στην κίνηση των μυών, αλλά και στον καρδιακό ρυθμό. Είναι, επομένως, αναγκαίο να περιλαμβάνετε στη διατροφή της εγκύου.

Τι γίνεται, όμως, σε περίπτωση δυσανεξίας στη λακτόζη, όταν δηλαδή ο οργανισμός αδυνατεί να μεταβολίσει το βασικό σάκχαρο του γάλακτος;

Η περίπτωση της δυσανεξίας κατά την εγκυμοσύνη
Υπάρχει περίπτωση η δυσανεξία να μην προϋπήρχε, αλλά να εμφανίστηκε κατά την εγκυμοσύνη. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι η διαδικασία της πέψης στην περίοδο αυτή επιβραδύνεται και γίνεται δύσκολο για την έγκυο να χωνέψει τα γαλακτοκομικά.

Τα πιο κοινά συμπτώματα
Μετεωρισμός (αέρια)
Ναυτία
Κοιλιακό άλγος
Φούσκωμα
Διάρροια

Εναλλακτικές πηγές ασβεστίου
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν είναι η μόνη πηγή ασβεστίου. Ευτυχώς, υπάρχει μεγάλη ποικιλία επιλογών για να καλύψετε την ανάγκη αυτή του οργανισμού σας. ποιες είαι αυτές;
Γάλα αμυγδάλου: Περιέχει καλές ποσότητες ασβεστίου, πρωτεϊνών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.
Tofu: Είναι φτιαγμένο από γάλα σόγιας και είναι πλούσιο σε ασβέστιο.
Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες.
Ξηροί καρποί & δημητριακά ολικής άλεσης: Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα όσπρια περιέχουν ασβέστιο.
Μπρόκολο: Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο και άλλα μέταλλα που κρατούν λαμπερό το δέρμα σας.

 

Φροντίστε τη διατροφή σας, καθώς έχει αντίκτυπο στην δική σας υγεία, αλλά και στην ανάπτυξη του μωρού σας.

 

Μια πρακτική συμβουλή
Για να απορροφήσει ο οργανισμός σας τη μέγιστη δυνατή ποσότητα ασβεστίου, είναι απαραίτητη η βιταμίνη D, η οποία βρίσκεται στα αυγά και τα ψάρια. Βέβαια, ο καλύτερος τρόπος για να τη συνθέσει ο οργανισμός σας είναι η συνετή έκθεση στον ήλιο. Μπορείτε, επίσης, να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα, εάν το έχετε ανάγκη, μετά από σύμφωνη γνώμη του γιατρού.

Διαβάστε ακόμη:
Υπερτροφές για μια καλή εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη και αύξηση βάρους: πόσα κιλά πρέπει να πάρετε και οδηγίες διατροφής.
Εγκυμοσύνη και οστά: Πώς επιδρά η εγκυμοσύνη στην υγεία των οστών σας;

Σχετικά

Το περιεχόμενο της παρούσας ιστοσελίδας έχει ως στόχο την πληροφόρηση των χρηστών-επισκεπτών της και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει το γιατρό σας. Απαγορεύεται, χωρίς την προηγούμενη, έγγραφη άδεια απο το διαχειριστή της σελίδας, η οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλευση, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή και αντιγραφή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου και υπηρεσιών του παρόντος δικτυακού τόπου-Νόμος 212/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Βρείτε μας στο κινητό σας

qr code

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

για να λαμβάνετε χρήσιμα νέα για την υγεία σας.

* Με την εγγραφή σας στο Newsletter αποδέχεστε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που περιγράφεται εδώ

Copyright by Women's Health Clinic. All rights reserved.